לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חופש הבחירה, מהו?



יכולת הבחירה שלנו אינה נמצאת בעולם הגשמי, הדרך שבה אנו תופסים, חווים וחשים את העולם אין בה שום בחירה. בעולם הזה ? הגשמי, במציאות שאנו תופסים בעזרת החושים והמוח, אין חופש בחירה.

יכולת הבחירה שלנו אינה נמצאת בעולם הגשמי, הדרך שבה אנו תופסים, חווים וחשים את העולם אין בה שום בחירה. בעולם הזה ? הגשמי, במציאות שאנו תופסים בעזרת החושים והמוח, אין חופש בחירה.
הכול מונע מרצון לקבל טוב יותר, הכול מונע מרצון לקיום, ואגו. שלי יותר טוב, אני רוצה גם כזה, ככל שאנו משיגים עוד אנו רוצים עוד, וכשאנו לא משיגים אנו מתוסכלים כועסים, מרגישים נחותים ועוד.
כלומר ככל שנסתכל ונחקור את העולם הזה-את המציאות שאנו חווים דרך החושים, המוח, הרגש - אנו מבינים שאין חופש בחירה.
הבחירה נמצאת בעולם הרוח בלבד. רק שם ברוחניות נכנס המושג בחירה. כשמתעורר באדם רצון לרוחניות, למעשה מתעורר בו הרצון לחוש מעבר לעולם הזה, מעבר לתפיסה דרך המוח, דרך החושים.
פה למעשה הוא נבדל מכל צומח או חי אחר.
כשהאדם מתחיל לחוות את שני העולמות - העולם הגשמי, שהוא המציאות כמו שהיא נתפסת בעיננו, ועולם הרוחניות, אז נמצא המקום לדבר על בחירה חופשית. בחירה חופשית בין שני העולמות.
גם כאן הבחירה מוגבלת ? היא באה לידי ביטוי בבחירה בגשמיות או ברוחניות.
יש המון יופי באפשרות לחוות את שני העולמות וביכולת הבחירה ביניהם.
זו זכות גדולה להיות במקום שבוחר את העולם שבו רוצים לחיות, את המציאות שבה רוצים לחוות, ובעצם ליצור מציאות על ידי בחירתי בה.
הבחירה בעולם הרוחניות היא המקרבת אותנו למטרת הבריאה, היא המקרבת אותנו לבורא.
[email protected]

המאמר פורסם גם כאן »

אלה קוממי מטפלת הוליסטית בשיטות שונות,יוצרת ומנחה סדנאות שמטרתן חיבור האדם למקורותיו הרוחניים בידיעה שבקבלה את עצמנו יש ביכולתינו ליצור את עולמנו.

כל המאמרים של :

הקדמה - "השתוות צורה לכח עליון"

הקדמה - "השתוות צורה

רצתי הכי מהר שיכולתי, ילדה קטנה בת 10. רצתי ובכיתי הרגשתי כמי שעולמה חרב עליה. נכנסתי למבנה של בית הכנסת ששימש גם כחדר אוכל של בית הספר. האולם היה ריק מאדם, רק שולחנות ועליהם מונחים כסאות הפוכים, שקט מוחלט.» מאת אלה קוממי

התעוררות רוחנית

התעוררות רוחנית

הראיה את החלל שחלקו הוא ביטוי של געגוע וכמיהה אל הרוח, געגוע אל המקור, אל האחד, מילאה אותי במוטיבציה של התפתחות ועשייה לטובת התפתחותנו והתעוררותנו הרוחנית.» מאת אלה קוממי

התעוררות רוחנית

התעוררות רוחנית

» מאת אלה קוממי

שיתוף חברים
עם : אלה קוממי